vineri, 26 martie 2010

Ce am gasiiiiit!


Mi-am facut curat in casa si am aruncat multe kile de maculatura. In fine, am gasit o poezie, scrisa de mine, intr-a 6-a. E despre Alexandra...e o dovada ca nu s-a schimbat nimic de-a lungul timpului... 

Era o zi de vara,
Sau de primavara.
Ea, o fata draguta,
Se urca intr-o barcuta.

Barca are motoras,
Fata n-are creieras.
Barca pe valuri a alunecat 
Si Alexandra s-a inecat.

La spital au pus-o pe un pat
Si un doctor nebun un diagnostic a dat.
Ca e nebuna de legat,
Si ca pe unii i-a decapitat.

In acel moment doctorul i-a spus ca
Trebuie mutata in sanatoriul de sus.
Fara rezultat, ea s-a luptat
Dar in sanatoriu s-a apucat de crosetat. [...]

Deci si atunci o credeam nebuna...ei bine, asta e o consolare majora pentru mine. Si e o consolare si mai mare ca atunci cand am inceput sa scriu, nu am inceput cu povesti cu iepurasi. Prima poveste a lui J.K. Rowling a fost una cu un iepuras. Apoi a venit bestsellerul HP. Stephen King si-a inceput cariere printr-o poveste tot cu...iepurasi.

Maine avem program pe banda rulanta: olimpiada la engleza - mall - teatru. Am vazut pe blogul Alexei, in ultima postare, planul ei pentru maine. Sfatul meu: sa nu crezi ca totul va fi perfect, ca daca faci asa, nu va mai fi perfect. Si daca pentru tine e de ajuns V, pentru Dina... tre sa ii aduci vreo 2-3 (si ai si de unde alege...[T,R,etc.]. Succes! 

Dar destul cu aberatul! Sa ma intorc la curatenia mea pe birou...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu