joi, 25 martie 2010

Portocale, portocaleeeeee

O anumita persoana mi-a spus: "Din cauza ta nu mai beau cola". Nu stiam ca am o asa influenta asupra oamenilor (dar nu ma deranjeaza...). O alta persoana mi-a spus "Din cauza ta, mananc 10 portocale pe zi". Am zis ok..cum e posibil? La doua zile de la discutie, iata-ma! Mananc si eu 10 portocale pe zi.

Ei bine, asta poate fi pentru a uita, sau pentru a-mi intoarce capul spre noi orizonturi. Dar de ce sa ma gandesc la trecut? Inca? Acum inteleg persoanele care mi-au reprosat odata lucruri, si as vrea sa pot sa le fac sa-si schimbe gandurile. Dar realitatea e ca stiu ca nu se va intampla.


Sunt pierdut si presat, jignit, agresat, injurat si privit de diferite persoane. Ar trebui sa nu imi pese? Ar trebui sa las totul balta si sa tin capul sus? Poate. Dar m-as simti prost lasandu-i pe toti in urma mea.


[Mi-am instalat Opera 10.50 si merge ca un rahat. Nici macar nu pot sa mai public posturi de pe ea. TOTUL SE DUCE DE RAPA]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu