duminică, 14 martie 2010

Aici? Acum?


Am descoperit astazi, dupa o lunga discutie filosofica cu Alina, ca lumea e jalnica, deci si oamenii sunt jalnici deci si noi suntem jalnici. TOTI!

Am mers la mal, mi-am luat toale. Ne-am intalnit cu V.A. Nu a fost o zi perfecta. In schimb, a fost jalnica.

Daca traim intr-o tara idioata, intr-un cartier rau famat, intr-un bloc de cocalari/pitipoance  (dupa caz), inseamna ca avem o viata de rahat. Vrem la liceu, dar ne e frica ca va fi rau sau nu va fi liceul la care am vrut sa intram. Vrem iubiti/iubite (again, dupa caz), dar cand ii spui "te iubesc" cei din jur cred ca nu va mai potriviti. Vrem note bune si medii mari, dar nu muncim indeajuns pentru ele. Vrem prietenii multe si frumoase, dar putini prieteni iti sunt aproape cand ai nevoie. Vrem multe, dar nimeni nu ne ajuta sa le primim.

Am stabilit ca vom inaugura un proiect de o saptamana. Dar voi vorbi despre proiect in urmatorul post...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu