vineri, 19 martie 2010

Go ahead and say goodbye!

Eheh.. m-am ingropat in teme la matematica singur... Cate 10 teste pe saptamana..ok, dar timp? Macar am luat ieri un 10 la bio, unde mi-a fost extrem de frica... Si in timp ce ma asculta, bingoooo, suna telefonu. Bine ca era pe silentios si vibra, dar tot nu puteam sa ma concentrez. Ei bine, astazi de dimineata am aflat cine era. O doamna de la "Ziarul Clujeanul" ma intreaba daca am auzit vreodata de acest ziar. Ii raspund hotarat "nu" si ea se mira putin. Intreaba apoi: "Dar dumneavoastra locuiti in Cluj?". Cand mi-a auzit raspunsul negativ inca o data, si-a cerut scuze si a inchis. E bine ca acuma ma cauta de la ziare... cand mi-am luat cartela, acum vreo 2-3 ani, ma sunau sa faca programare la "Chirurgul X". Nicio coincidenta....

A fost destul de plictisitoare saptamana asta... nu ma asteptam. Credeam ca din moment ce a venit in sfarsit primavara, totul/toti vor fi fericiti si vor sari in stanga si in dreapta de bucurie. Ei bine, cu dezamagire spun, nu a fost ca in alti ani. Toti sau aproape toti au stat in colturi opuse ale clasei, atmosfera a fost foarte apasatoare. Pana si profesorii au inceput sa lipseasca de la ore si noi stam molesiti...

O sa vedeti postul probabil sambata, dupa ce imi voi deprivatiza blogul. De ce l-am privatizat? Poate ca asa a fost mai bine...si cred ca asa o sa se intample de acum incolo... S-D open view, L-V private. Oricum... cine imi citea mie aberarile? Sau, rectific, daca cineva citea, ma acuza dupa aia de cine stie ce...

Ad augusta per angusta!  It's the latin motto of Coates Academy. To high places by narrow roads.

Facilis Descensus Averno: Noctes atque dies patet atri iauna Ditis; Sed revocare grandum superasque evadere ad auras, Hoc opus hic labor est.            --Virgil, The Aeneid

NEPHILIM: FACILIS DESCENSUS AVERNO.  It means the descent into Hell is easy.

Pe maine, avand in vedere ca nu o sa mai scriu pe blog mai mult de o data pe zi...Ma gasiti si pe wordpress...daca puteti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu