vineri, 19 martie 2010

A exista sau a nu exista?

Eu nu mai exist. Probabil in curand ma voi muta pe alt blog (wordpress imi surade). Poate ca voi stii ceva la Cangurul. Poate imi voi face tema la mate in viitor.

Falsitati! Totul a devenit fals. Parca nimeni si nimic nu mai este concret, adevarat. De ce ma chinui? Poate fiindca vreau. Poate fiindca este singurul lucru care mi-a ramas de facut. Poate ca altfel nu voi reusi.

Poate ca astept sa scap de voi. Poate ca o sa imi fie dor dupa ce ne despartim. Poate ca o sa imi lipseasca certurile cu voi. Poate ca o sa imi lipseasca imbratisarile Alexei. Sau poate ca nimic din toate astea nu se vor intampla...

Poate ca cei care citesc se intreaba de ce se tot plange asta aici? Sau ca mi-am fac reclama prea mult si ma cred cel mai tare si mare. Ei bine...pentru aia inca e privat...

Sambata si duminica e public... Asadar, Anx, cum am vorbit, te rog sa imi lasi adresa pe mess sau pe comment ca sa te bag in lista de viewers care pot vedea continutul blogului... La fel si pentru ceilalti doritori...

Am luat-o razna. Stiu asta. Dar viata continua. Cu sau fara mine. Cu sau fara voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu