joi, 18 martie 2010

Din alta parte!

Postez fara imagine deoarece scriu de pe alt calculator. Dupa dramele din ultimele zile (vezi posturi anterioare) am ajuns la concluzia ca desi viata e jalnica si unii (DIANA!!!) striga dupa cocalari, tot merita traita. Spre exemplu, din cele 69 de things to do mi-au ramar in jur de 25 si sunt super happy. Desi nu o sa imi iau Lies pana in 9 septembrie si nu o sa aflu daca o sa ma imbolnavesc pana in Mai, nu conteaza.

Multumesc Irina&Alina ca ati inceput sa imi bagati muzica in cap (motiv pentru care sa nu mai dorm noaptea). Scuze Irina ca inca nu ti-am adus song-urile... timpul m-a presat ca deobicei.

Poate am innebunit si poate majoritatea din readeri o sa citeasca asta dupa 5.25, cand terminam scoala, dar sa stiti ca nu ati terminat cu mine. Cat timp inca vin la scoala si ma simt bine, feriti-va! Si da, aberez ca in majoritatea posturilor mele (poate acuma mai mult fiindca scriu din genunchi si din alta parte). Whatever, puteti sa ma ajutati cu 1 singura problema???

Pentru maine, ca de obicei, am eseu la engleza. Despre muzica. Vreo 250 de cuvinte le am asigurate...dar puteti sa imi mai dati vreo 2-3 idei??? Begging. Fac altare, lots! Promise. Plus, cine gaseste un video nou...send it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu