duminică, 14 martie 2010

SAPTAMANA ADEVARULUI!

De pe 14 pana pe 21 Martie inauguram SAPTAMANA ADEVARULUI! Nu avem voie sa spunem minciuni, oricat de mici ar fi acestea. Totusi, parintilor si profesorilor nu putem sa le spunem asa ceva. "Domnule Baciu, noi va consideram un pupincurist care isi bate joc de noi prea mult. Dar sa stiti ca saptamana viitoare va voi considera din nou cel mai bun prof." 

Daca cineva intreaba cum ii sta parul sau daca ne place tricoul, nu trebuie sa ne ascundem dupa deget si sa spunem "Doamne, cat de bine iti sta parul azi" sau "Vai, ce tricou frumos". Vom spune pur si simplu: "Parul iti sta jalnic, mai groaznic decat de obicei, draga mea" sau "Ai un tricou care nu ti s-ar potrivi nici daca ai avea 52 de ani"

Scuze din avans pentru toti carora le voi spune lucruri jenante sau ..... mai rau.

Si Alina, te-am luat, ca eu am zis primul de faza asta. Totusi, ma bucur ca ne-am impacat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu