vineri, 17 septembrie 2010

The new guy.

Si uite aici simt eu ca ma relaxez dupa o zi de scoala... nu foarte placuta. Da, a inceput scoala. Liceul, mai exact. Si da, am cunoscut noii profesori, dar si noii colegi. De ce o sa scriu acest post sictirit? Pentru ca am invatat de la cei mai buni cum se face. Incitarea cu care au inceput multi o noua perioada s-a risipit curand. Adica de indata ce au dat primul test, au dat de primul profesor de care sunt scarbiti, de prima materie care nu le-a trezit nici macar o mica dorinta de a invata ceva din ea sau de indata ce au descoperit ca noii lor colegi, colegii perfecti in mintea unora (mai ales in mintea celora care au stat 4 ani cu niste colegi antipatici, pe care aveai tot dreptul sa ii detesti) sunt la fel cum sunt toti. Fiindca da, este foarte greu sa te integrezi intr-un grup cu care nu ai tangente. Nici macar una mica.

Poate ca multi s-au plictisit deja de spusele mele. Poate ca unii s-au regasit in paragraful de mai sus. Insa, pentru toti cei care au citit pana acum macar un post din blogul meu (indiferent daca am fost colegi, suntem colegi, ne-am vazut o data in viata, am vorbit de doua ori pe mess sau nu v-am vazut/vorbit/cunoscut) ii rog sa citeasca mai intai ACEST POST.



Continuand, vreau sa spun ca mi-am depasit faza de madification. Dar trebuie sa spun si ca ma excita rahatul. Sa ma afund in rahat pana la mijloc, sa mi se intinda pe piept sau chiar sa mi-l intind eu, cu degetelul meu propriu si privat. Desigur, proaspat scos dintr-o gaura incalzita de bop, noul personaj al blogului meu. bop se scrie cu litera mica, spre deosebire de alte nume. bop e special. bop e unic. bop nu poate fi descris. bop... incalzeste gauri. Continuand cu fanteziile mele despre cacat, in care unii se regasesc (poate chiar prea multi), se numeste COPROPHILIA. We all love it. Right, Alina? Tu ai fost cea care m-a initiat in tainele si artele secrete ale ungerii cu cacat. Si da, dupa ne-am bagat impreuna pana la fund. Tu mai mult decat mine, fiindca bop poate afla de prostia pe care ai comis-o. Bad girl.

As spune ca vreau sa termin postul cat mai repede. Presat de anumite chestiuni. Legate de viata mea. Dar e prea amuzant sa ''iti bati joc de oameni cu stil si cunostinte'' (asta fiind tema dezbaterilor de la Cosbuc). Asadar, sperand ca voi reveni cu un post mai... normal si nu in doua parti - partea de Betty Boop si partea de Evil Rain Man. Ma bucur asadar ca v-am prezentat noul personaj al lumii blogului meu, bop (care poate fi egalat si cu d.op).

Nota: Citind comentarii de la posturile din urma, mai ales de la cel citat, mi s-a facut un dor straniu de Animus. Nu imi mai spune nimeni sa ma duc sa ''plang in intuneric'' sau ca ''mi-o da elegant si tangibil peste botic''. Miss u too, honey.

Nota2: Inca vreau sa fac franceza.

32 de comentarii:

  1. esti bouuuuu=))
    sa vezi maine ce te bat!=))
    N-O SA-TI DEA NUMAI RAHATU',O SA-TI DAU SI MUCII PE NAS!=))

    RăspundețiȘtergere
  2. HOT!!!

    Adica, da, normal ca va fi fierbinte, altfel nu m-as mai excita si nu vrem sa se intample asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca nu. Nu s-a distribuit indeajuns de bine pentru a fi mort. Chill=))))

    RăspundețiȘtergere
  4. OMG nu-mi vine sa cred!ochii mei virgini!=))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ochii tai nu mai erau virgini de foarte mult timp. Foaaaaarte mult. Nu nega!

    Si tot vreau sa distribui cat de bine se poate... Sa ajunga in toate coltisoarele... pana si in Alaska!! PANA SI LA ANIMUS!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu zic nimic de ochii mei!O ocolesc cum ai facut-o tu cu pipaitu'=))

    OMFG!Daca animus nu se intoarce dupa asta,nu stiu ce l-ar mai putea face sa se intoarca=))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ba stiu eu. Lui ii trebuie o mostra de rahat din gaura special creata pentru a da:>. Dar unde sa instalam standul de mostre gratuite? Si crezi tu ca il putem convinge pe bop sa ne ajute cu mostre? Crezi? CREZI?!

    Si lasa ca daca am ocolit-o eu, ai intrat tu direct in ea:>... se putea sa nu profiti la maxim?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ba,daca ii zici ceva te bat!Te omor!O sa fiu mai rau decat Chris Brown!=))
    Nu-mi pasa daca ii ceri mostre sau nu!Nu-i zici nimic!=))

    Taci ma!:))Zi tu ca nu-ti placea cand pipaiai=))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ii zici singura, cu gurita ta... Adica cu tastuta ta. Dar deja i-ai zis, de ce te mai strofoci atata. Si oricum mi-am pierdut acel admirator fidel asa ca nu e nevoie sa te plangi ca va descoperi ceva. Chiiiill... Nu e problema. bop nu se uita oricum si d.op are un aego prea mare ca sa viziteze blogul.

    Da, precizare: d.op este alter-ego-ul lui bop. Aceeasi persoana, numai ca este cu ''d.''. Fara un motiv anume. Nici macar unul.

    Si Chris Brown o sa moara in chinuri dupa 11 ani ca a atentat la viata Rihanei, care are Umbrella si vine si-i da cu ea in cap si o ajuta si Rain Man. Si crede-ma ca poate. Daca poate sa se indoaie asa ca sa stea in triunghiul ala poate sa-i infiga si un varf de umbrela lu' Chris Brown in botic.

    Si imi pare rau ca ai ajuns la ''a 4... on the floor'' fiindca nu te primeste nimeni si pe tine... Si ma gandesc ca patru fiindca vreiu si cu Alexandra? Nici pe ea nu o s-o accepte The Shit Extractor (aka bop)[aka d.op].

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu zic nimic de bop/d.op/whatever/shit(excita-te!)
    Ai o obsesie cu Rain Man!Jeesh gata!=))Daca faci asa si maine te arunc de la balcon!
    "a 4...on the floor"...aoleu mai bine raman virgina pt toata viata decat cu bop/d.op/Alexandra!=))

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu era vorba de bop/d.op/Alexandra. Era vorba de bop, d.op SI Alexandra. Asta demonstreaza faptul ca nu esti atenta.

    Si stiu ca si tu ma iubesti.

    Si stim amandoi ca nu o sa am vanatai.

    Asa-i?

    RăspundețiȘtergere
  12. I don't give a shit!O partida ce ii include nu ma intereseaza!Punct!:))

    Esti bou.Chiar daca te iubesc,tot bou ramai:))

    Ba o sa ai vanatai.Te tin la mine pana o sa ai:))

    Si ce ai tu cu bloggeru' meu?:-w

    RăspundețiȘtergere
  13. Aha! AI RECUNOSCUT! Si pulse-ul meu de la yahoo e de rahat (aaaaaaah 8->) si nu vrea sa-mi publice postul si pe yahoo. MORI PULSE!

    Am ce am eu... trebuie sa iti faci si sa iti pui o poza acolo la care sa ai 45256 de comentarii ca am eu probleme hormonale (sau diareice)[dublu AAAAAAAAH 8->].

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce am recunoscut?!Eu n-am recunoscut nimic!Ai tu pitici pe creier!:))

    Sa imi fac CE?!Tu ai probleme hormonale/diareice de la comentarii?=))

    RăspundețiȘtergere
  15. Uite Michiduta cum faci comentarii pe seama mea!:))

    RăspundețiȘtergere
  16. Uite. Poti sa iti faci un blog care sa se numeasca ''Clubul Moartea lui Mihai'' - 'Pregatiri si ritualuri'

    Si iti promit ca daca faci asta o sa apara blogul ala la statusul meu! Si o sa-l promovez direct.

    RăspundețiȘtergere
  17. Du-te ba de aici!
    Alina nu-si face blog decat daca...daca....daca...nu stiu!Nu-mi mai fac!:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Ok. Mi-ai zis Michiduta. Asta nu se iarta. Si pot sa te santajez. POT! Fiindca 'Michiduta' a auzit de Feeds. Si uite asa are Michiduta nu mai putin de 76 de posturi de-ale Alinei. Daaa...

    Si uite ca sa iti demonstrez:

    ''Dar trebuie sa va anunt ca parintii mei sunt cei mai tari8->.Mi-au cumparat aparatul foto pe care mi-l doream de aproape un an.De fapt,mi-au cumparat un aparat mult mai bun decat pe cel care il doream.Stiu ca ar trebui sa spun ca parintii mei sunt cei mai tari mult mai des si nu doar in momente in care imi daruiesc ceva ce mi-am dorit foarte mult daaaar….asa suntem noi: nerecunoscatori.''

    Fragment din postul 'Nikon P90'.

    Si eu te iubesc...

    RăspundețiȘtergere
  19. OMG!!!!!
    LE AIIII?!?!?!!!!
    TE AODR!TE IUBESC!ESTI CEL MAI TARE!GIMME!
    Pai si ce?Am zis eu vreun secret prin ex-blogu' meu?NU!Haaa!SUCKEEEEER!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ba da. Mai multe. Si pot sa dau si explicatii daca e nevoie. Cu referire la Jesus Christ (care nu e Superstar de data asta). Dar te rog eu mult mult mult. Imi dai copyright pentru un post genial? Mare pacat ca nu mai e pe net...

    RăspundețiȘtergere
  21. Huh?Huh?Huh?Ce vorbesti acolo?Ce copyright?Ce Jesus Christ?

    RăspundețiȘtergere
  22. Se numeste ''De la Alexa debitate''. Si vreau sa o postez. Cu ce copyright-uri vrei. TE ROOOOG!!!

    Si Jesus Christ... Peanut?

    RăspundețiȘtergere
  23. Bine,pune-o.Da' pe tine te folosesc ca scut!:))

    Oh...oh!OH!SHIT!THAT jesus christ!

    RăspundețiȘtergere
  24. Stai ca aici inca nu ne cuplaseram. Incurci oamenii.

    RăspundețiȘtergere
  25. Pardon,trebuie sa ma duc la celalalt post?:))

    RăspundețiȘtergere