luni, 2 august 2010

I am sooo back!

Merhaba!! I am back. I am back! I am baa-aa-aaack!! Da, m-am intors dupa fix 15 zile de absenta in Bucuresti. A fost o vacanta placuta, deoarece turcii sunt mereu placuti, relaxanta, dar poate interminabila. Am inceput cu ghinion inca din prima zi, cand ne-am “blocat” in Bulgaria din cauza unei 'defectiuni tehnice'. Adica am pus benzina in loc de motorina si a trebuit sa impingem masina pana la o rampa unde sa scoatem 40l de amestec cu un tub de plastic. Sa sugem la ala sa vina lichidu' inapoi. Super zi. Si dupa asta, am vazut 4 berze intr-un cuib, prima oara anu' asta. Da, normal ca ai mei trebuiau sa faca 'speculatii'. “Suntem noi trei si poate isi gaseste si Mihai o turcoaica.” Yay, cum sa nu. In Bodrum mi-am gasit de lucru si asa a aparut o surpriza, pe care usor-usor o va descoperi toaaaata lumea. Nu dezvalui nimic! Ma rog, un ghinion nu era de ajuns, asa ca atunci cand am ajuns la hotel nu ne-au cazat imediat, ci dupa 3 ore. Inca din prima zi am avut de-a face cu netu', dar fiindca WiFi-ul era jalnic, nu puteam sa intru pe blog/youtube(era interzis) si nici pe mail (mergea greu).
Fara photoshop.

Cocktail-uri, distractie, soare, arsuri, piscina, ayran, valuri, spectacole, mancare (cat cuprinde), Frukto (care imi aminteste de Frigusor), sex (on the beach), party-uri in fiecare seara, strippere si multa bere. Astea sunt cuvintele care descriu perfect vacanta mea in Turcia. In jur foarte multi englezi blonzi (fara exceptie). Atat tipe, cat si tipi se perindau prin hotel in fiecare zi, dar din moment ce majoritatea erau turci, niciun contact nu se putea stabili. Evet. Totusi, m-am imprietenit cu niste englezi, dar prima intrebare a tipului a fost una atat de normala... “What conditioner do you use?”. Supeer. Am descoperit savoarea laptucilor, care au gust de iarba. Am avut si Mtv, unde m-am uitat la Jersey Shore, ABDC si Jessica-rahat in germana, dar si la A Double Shot at Love, with Ikki sisters. Doamne, chestia aia ma face sa rad numai cand vad emblema cu doua shot-uri de tequila. E dementiala. Mortala.

Se pare ca turcoiacele au o abilitate innascuta de a da din limba/buze. De ce? Pai nu numai in Romania exista tipe care sa linga senzual o inghetata sau sa isi plimbe limba peste dinti seducator (adica ceva in genul “te vreau, dar eu sunt curva, asa ca mai saliveaza putin si apoi vorbim de pat”... ce sa le faci, turcoaice). Si sunt ataaaat de multe. Ma rog, erau.

Muzica a fost de doua feluri. Muzica de club, majoritatea romaneasca (Iiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnaaaaa, cu figura corespunzatoare si alte chestii care se numesc cantareti) si muzica de calitate, live, care era absolut dementiala. La petrecerile pe ponton sau la barurile intime puteai asculta Sway, They Long To Be, Susanna si multe alte hituri perfecte pentru o seara pe un ponton, la lumina lunii. Luna, spre fericirea mea, a fost plina intr-o seara si eu mi-am scos aparatul de la praf pentru un sir de poze.

A whole new world
A new fantastic point of view
No one to tell us no
Or where to go
Or say we're only dreaming


Singura chestie importanta de la masa este sosul de iaurt cu usturoi. Nu, nu se numea “yogurt with garlic” ci “garlicky yogurt”. Prima oara cand am vazut-o am bufnit in rasete atat de puternice... Reclama pentru iaurt: “Garlicky yogurt... Yum Yum!”

Stiu ca toata lumea e plecata zilele astea si... oricum, eu stau doar o zi in Bucuresti, fiindca ma imbarc pentru o noua calatorie, de aceasta data in tara. Desi vreau sa merg si in aceasta mica vacanta, astept cu nerabdare ceva de 7*. Ce putea sa fie oare de 7*? Numai tabara lui Raaadu! Dar mai e muuult pana atunci.

De la 46 de grade, m-am intors in Bucurestiul plin de praf, cocalari, pokemoni si alte resturi de oameni. Si nu, nu exista nici o parte buna (decat cea cu “pamantul neaos strabun”) asa ca va las, chiar daca incheierea e trista si brusca.

P.S. Am vazut ca sunt 3 persoane care vor sa ard in focurile iadului. Da, si eu va multumesc ca ma iubiti! Tesekkurler! Cпасибa! Thank You! Si eu va iubesc la nebunie! [No me puedo controlar!]

XOXO.

2 comentarii:

  1. Iubire ma bucur ca te-ai intors si te astept again peste ceva vreme, sa plecam intr-o chestie super misto pe care am asteptat-o intreaga vacanta(cred)...mai avem de vb cu o pers si app cu ce merem?ai preferinte ..defapt cred ca ti-e frica cu masina:))...maine pleci,defapt azi deja si ne vedem in cateva sapt..si app pt surprinderea ta eu nu am votat sa arzi in iad:D..asa ca simte-te important..
    De la iubirea ta neconditionata,
    Anonim

    RăspundețiȘtergere
  2. Haideee, vreaaau sa votati "Arzi in iaaaaad!".

    RăspundețiȘtergere