duminică, 6 iunie 2010

Never before

Scriu de pe mobil din doua cauze mari si late. 1. S'a oprit curentul. 2. Pc'ul e stricat si am net pe mobil.

Astazi am rancezit in pat, pana cand draga de Alexandra m'a scos cu forta afara. Dupa cateva imbranciri, trageri de tricouri si impiedicari masive, peste oameni si... caini, Alexa s'a gandit frumusel sa ne intalnim cu grupul (de vreo 12 persoane) celalalt. Bine... A durat o ora ca sa o fac pe Alexandra sa inteleaga ca Mihai Bravu este la skate si inca juma' de ora sa gasim grupul vesel. Odata ajunsi acolo, saracele chestii (nu mai stiu, colanti sau... dresuri?) albastre si fusta alba si scuuuurta au fost criticate. La scurt timp dupa, Alexa se gandeste sa plecam. De cee? Abia am ajuns, socializam si noi... A, nu... Acele peraoane nu sunt 'sociale'. Asa e, nu sunt sociale, sunt sociabile. Si totusi, de ce sa plecam?

In sfarsit, timpul plecarii. Imi pare extrem de rau, Alexa, ca ti'am cerut cheile (mele) de la casa si mp3'ul (meu) de la tine din geanta. Si stiu ca si tie iti pare rau ca m'ai facut: 'Mai rau decat Dina. Ba nu, tu esti Dina!'

Terminam aceasta zi cu o gramada (de 3 kg) de nuci verzi, care trebuie curatate. Si da'i si scoate si vezi cum te patezi... Dupa toate astea, ce putea sa fie mai rau? Nimic? Nu, o pana de curent (care acum a ajuns la 1h si 30min) mirifica, pe care nu vezi nici macar frigideru'.

Ce'am invatat? Ca unii ma urasc (aproape 98% din populatia lumii) si alti ma adora. Dar nimeni nu poate trai fara mine. [Si aici le cer scuze si Alinei si Irinei ca nu am putut sa le delectez cu prezenta mea, in acesta seara... intunecata.

Din abisul prea afundat in intuneric,
XOXO

7 comentarii:

  1. Pai sa.ti explic de ce nu o suporta acei anti-sociali nenorociti(printre care sunt si eu dar fie).Pentru ca a venit intr.o fusta mini pe role fiind?!Poate pentru ca nu era in stare nici macar sa se tina pe picioare,dar sa poarte o fusta asa cum se cuvine.Nu mai spun de abrambureala aia de culori,e ceva firesc pentru ea.Nu am pretentii.
    Poate pentru ca acei anti-sociali s.au uitat la ea ca la felu' 14 pentru ca se crede inetersanta,ei bine,nu e!Acei anti-sociali erau defapt 20 de persoane total normale,ea e cea care a dat cu mucii in fasole[scuzati imaginea vizuala creata].Trist e ca nici nu s.a prins care e chestia,ei i se parea normal,insa stim toti cum e,aschia nu sare departe de trunchi.

    Asta a fost asa,un rezumat.Scuza.ma ca mi.am varsat nervii pe blogu' tau verde si simpatic dar nu am mai avut elan sa ma teleportez pe al ei.

    Numa' bune si nebune[Tocmai te.am vazut intrand pe mess:D]

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai, stiu ca acea nebunie de culori de pe ea e vina ei.

    DAR CE ARE BLOGUL MEEEU? [Oricum, rezumatul e ok, are cateva neconcordante de timp - 7.50]

    RăspundețiȘtergere
  3. incerc sa nu vad chestiile alea de mai sus,cum amandoi spuneati in niste posturi ca mai sunt cateva zile de scoala si ne certam pe rahaturi.scuze pt. tot.:-??

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca ne certam din rahaturi ca deja ne-am plictisit sa se lungeasca atata sfarsitul.

    Si care e faza cu cititul in posturile anterioare? [da, stiiiiu ca am scris, asta nu inseamna ca nu se intampla, doh]

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai Mihai:)) mai lasa-te de scrisul de pe telefon pe ca nu scrii corect! pe bune. mai bine astepti sa iti vina curentul, decat sa te freci de pe telefon!

    Si acum legat de Alexa, eu nu stiu de ce se mai intreaba de ce nu o "sufera" lumea!? pt ca nici ea nu face nimic in sensul asta? eu cum pot sta si cu voi(rar dar tot mai stau) si cu "Cocalarii aia"??? Poti sa-mi raspunzi:>?

    RăspundețiȘtergere
  6. iti raaspund eu,deoarece poti sta cu ei,eu nu....si stii si tu ca decat sa ma prefac ca ma distrez ,mai bine stau in casa si ma uit la teve,deci fiecare cu parerile lui.si UN OCAZIONAL CIAU:>

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca nu ai inteles exact ce a vrut sa zica. Stim deja ca ea poate si tu nu. Intrebarea era "de ce"?

    Si faza cu prefacutul, te minti singura. Tu mai degraba te prefaci ca te distrezi decat sa ramai inchisa in casa.

    RăspundețiȘtergere