joi, 1 aprilie 2010

Viata mea! (I)

A venit vacanta de o saptamana, vacanta de Pasti. Toti o asteptau, acuma ne gandim cum sa facem sa treaca mai incet. Ma rog... aveam o pofta nebuna sa scriu ceva aici asa ca m-am gandit...Ce as putea sa scriu? Ce nu am scris niciodata? Da, nu am scris niciodata despre mine

Asta a fost gradinita. Pe atunci dansam si eu, Irina si Ioana erau prietene la catarama si conduceau gradinita si nimeni nu se certa cu nimeni. [Irina te vezi si tu in spate...] Iar eu eram stirb.






Daaaa...asta era prin clasa a doua. Aratam groaznic si recunosc. Camasa alba si cravata, minunat! [Inca mai am cravata] Alexandra, chiar daca nu parea, era foarte nebuna. Irina.../..../....






Ziua mea, vreun an mai tarziu... Toata scoala era la mine la 'party'. Miruna,  Mariuca, Claudia, Anca, Mariana, EU, Alexandra, Antonio, Vlad si Cristi. Si asta e doar o parte.







Sfarsitul clasei a IV-a. An trist, de despartire. Eu cu Alina recitam din "Luceafarul". In spate, alte figuri memorabile. (Mihai, camasa era dezolabila)






Nu stiu daca o sa va vina sa credeti, dar asta a fost acum doar un an si jumatate. Aveam falci, gusa si par cu tepii dati pe spate. Cocalar instarit, nu gluma.






 O schimbare totala... Mai ales ca eram pe snowboard. Da, asta a fost prin Februarie si da, stiu sa merg cu chestia aia. Cat de mult mi-a placut vacanta aiaaaaa.... 







Sunt dezolat ca nu am o poza cu fata mea din zilele noastre... Dar daca dati la postul anterior...ma zariti. Eu sunt cel de sub palarie... Mai postez chestii din astea pe viitor...sunt amuzante... Demi si Sel abia asteapta....


XOXO

Un comentariu: