luni, 5 aprilie 2010

Sweet dreams are made in Heaven?

My sweet dreams are made in Hell, with the help of the Past. I could call them nightmares, because they taunt me every night. However, they remember me things that I should never forget. And because of this I am bonded with my sweet nightmares.

Vreau sa fiu mai bun. Stiu, stiu, nu voi reusi, nu se va intampla, eu sunt conceput ca un nenorocit, eu sunt idiotul perfect, de ce m-as schimba acum? De ce as renunta tocmai acum la spiritul meu pesimist care mi-a adus atatea bucurii pana acuma? Ei bine, nu voi renunta. Dar voi incerca sa fiu mai bun. Ca nu voi reusi, asta este alta mancare de peste. Eu incerc, de asta suntem creati, pentru a incerca. Acesta este scopul nostru.


Poate ca nu voi satisface orice hatar... Poate ca nu ma voi schimba complet... Dar oricum ar fi... raman cu visele si cu gandirea pesimista. Da, Alina, da, Dina. Nu ma intelegeti. Dar ati incercat vreodata sa va ganditi ca nu se va intampla acest lucru niciodata...de ce sa mai speram? Poate ati incercat, dar in strafundul sufletului, tot aveti un sambure de optimism. Si acela poate distruge totul.

Daca tu crezi ca ceva se va petrece, speri inocent la acest lucru, la un moment dat chiar esti sigur/a ca se va intampla si asta nu se produce? Veti fi mai mult decat tristi/e, veti plange sau va veti lua cu mainile de cap si va veti intreba de ce ati pierdut atata timp gandindu-va la asta.
In schimb, daca crezi cu adevarat ca nu se va petrece ceva si se produce, vei fi mai mult decat fericit! Daca nu se va intampla, foarte bine, nicio pierdere, deoarece ai stiut de la bun inceput ca nu se va intampla nimic.


Asta e diferenta dintre gandirea mea si gandirea multora dintre voi. Da, vreau sa ma schimb... dar cum? Am fost doar ~3 saptamani optimist si a fost al naibii de greu. Cred ca nici atunci nu eram pe deplin. Asa ca raman la ideea mea: 'My sweet dreams are made in Hell, with the help of the Past.' Incurabil, asa-i? [Cum am putut sa uit: ME NOT BL!]


XOXO

Un comentariu:

  1. Nu mi se pare o imposibilitate.I mean..Numai tu stii cine esti si altcineva orice ar zice sau ar face tot nu are nici un drept.Tu stii cel mai bine.Si daca tu te vei simti mai bine fiind mai bun,go for it.Desigur,cei care comentau inainte ,o sa continue,dar tu vei fi mai impacat cu tine si asta conteaza.Cat cu pesimismul,nu sunt asa de acord.I mean..Desigut ca nu tot ce ne trece prin cap se va intampla,dar daca ai incredere si incerci o sa se intample poatr alte lucruri care te ajuta si poate sunt mai bune decat cele dorite.

    RăspundețiȘtergere