duminică, 4 aprilie 2010

Nu ar fi minunat?

Nu ar fi minunat daca am face nunta pe malul marii? 
Nu ar fi minunat sa facem ceva intim, privat, nu fastuos, cu 2000 de invitati? 
Nu ar fi minunat daca am avea un cadru de flori, unde sa stea preotul si un covoras de trandafiri unde sa stam noi?
Nu ar fi minunat daca ar fi o vreme insorita, dar cu petece de nori si pe la sfarsit sa inceapa sa ploua torential?
Nu ar fi minunat daca ai avea rochia din poza? (nu ca am stat sa caut mult; este 1400€)? 
Nu ar fi minunat sa ai pantofi cu toc ascutit?
Nu ar fi minunat daca dupa ce am fi declarati sot si sotie tu sa te transformi intr-o vaduva negra si sa ma omori? (nu, nu ar fi, dar ma multumesc si cu asta)
Nu ar fi minunat daca nu as muri?
Nu ar fi minunat daca as supravietui si am face impreuna o casa pe malul marii, in Florida?
Nu ar fi minunat daca am face zece copii?
Nu ar fi minunat daca i-ar chema: Tanner, Maddox, Ethan, Matthew, Caleb, Lilly, Emma, Chloe/Zoe, Arianna, Vivienne?
Nu ar fi minunat daca nu ne-ar lua un uragan pe sus?
Nu ar fi minunat sa murim toti 12 impreuna, deodata?
Nu ar fi minunat daca vreunul din voi 11 m-ati putea face sa fiu mai optimist?
NU ar fi minunat sa facem toate astea?

Da, este adevarat, de maine, Luni, 5 Aprilie vreau sa ma schimb si vreau sa fiu dragut cu oricine, nu conteaza daca este X, Y sau Z. Nu vreau sa ne mai certam. Nu ar fi minunat?

XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu