vineri, 9 aprilie 2010

Flash news!

Sa nu credeti ca este despre voi, B^D, fiindca nu voi sunteti buricul pamantului.

Care sunt flash news-urile? Pai...in viata tuturor s-au schimbat lucruri.

Diana, tu ti-ai luat niste broscute testoase de Florida adorabile, desi inca nu stiu daca stii sa le deosebesti. (se numesc Calypso si DaVinci).

Irina, tu deja incepi sa cauti telefoane, desi nu ai primit nici macar un cent. Intradevar, acel Nokia N97 mini este bestial, plus ca 'it suits you perfectly'.

Alina, esti un puzzle neasamblat. Dar asta nu este o noutate.

Dina, puzzle-ul tau are 3000 de piese si zace pe masa din sufragerie a Alexandrei. Sau pe alta...masa? Nu ar fi... valoros?

Alexandra, ai incercat sa faci finaluri fericite, dar ai ajuns sa te certi cu V. Ma bucur, totusi, ca totul s-a rezolvat (plus ca te-am facut sa plangi).

Miruna, ai avut dreptate in privinta lui si a ei. Dar totusi...

Lectorii mei dragi, insetati de posturi noi si...ma rog, de ce o-ti mai fi voi insetati... voi incerca sa fiu cat mai aproape de voi. Plus, anuntati-ma cine citeste, ca dupa intru in panica. De unde stie X ca am scris ZZZ undeva? La cati mai multi lectori, nu? [E posibil sa fac paralela]

Eu...in viata mea nu au aparut FLASH NEWS, dar devin mai bun. Nu mai fericit, mai bun. Minunile nu apar de nicaieri, kaboom, ci se fac. Iar eu nu fac minuni. ALTII fac!

Astea fiind spuse inchei ravishing...

XOXO


3 comentarii:

  1. te implor nu mai pomeni de sete si apa!!!lasa sa mai treaca putin imaginile...

    RăspundețiȘtergere
  2. si....heeeeiii....stiu sa le deosebesc....doar k am uitat care e davinci:D

    RăspundețiȘtergere
  3. si ai uitat sa spui cat de mult ma iubesc minunatele mele broscute!!!

    RăspundețiȘtergere