sâmbătă, 3 aprilie 2010

Coffee

Coffee - cum m-am apucat si cum m-am oprit si... cum m-am apucat din nou.

Pai... prima mea cafea a fost cand aveam 12 ani. Erau acele chestiute dragute, ca niste doze, extrem de scupe de la Illy. La inceput ma atingeam doar de Latte Macchiato si Cappuccino. Apoi a aparut doza de 0.25 cu cafea... Era bestiala, dar prea scumpa. De la varsta de 13, am inceput sa frecventez Starbucks-ul. Chocolate cream la inceput, ceva fara cofeina, perfecta pentru o zi de toamna. Dar apoi, iarna, a fost lansata Dark Cherry Mocha. Era bestiaaaaaala. Dar primavara au retras-o de pe piata. Cu doua luni inainte sa implinesc 14, au aparut, tot la Starb, Toffe Nut si Mocha nu-stiu-cum. Desigur, adoram Toffe Nut. Era cu lapte, multa frisca, cafea inofensiva si niste chestii... semanau a nuci. Ideala pentru a te incalzi intr-o zi geroasa de Decembrie. Dar la cateva zile, cineva mi-a aruncat cafeaua pe jos, in fata spalatoriei de la mall. Grrr! Nu ai facut asa ceva! Ei bine, facut sau nefacut, de atunci frecventa mea la cafenele s-a redus considerabil, adica total. Nu am mai baut o cafea timp de 2 luni. 

Dar am mers intr-o tabara, la sfarsitul lui Ianuarie. M-am gandit... aici nu ma vede nimeni, da repede pe gat o cafea si haide sa schiem (asta era in ultima zi). Zis si facut. Desi nu a fost delicioasa, mi-a trezit apetitul. Asadar, cand m-am intors acasa, prima oprire - Starb. Am vazut ca atunci au aparut delicioasele topping-uri, dar nu am avut curaj sa incerc. Mi-am luat o Mocha mare-mare si gal-gal-gal. Si de atunci, gandindu-ma ca nu mai am legaturi cu cineva care sa imi poata interzice cafeaua - am reinceput sa devin addicted to coffee. In ultima luna, am incercat cu Iréné un experiment. Sa ne facem tema la mate la Starb. Da, merge. Si chiar foarte bine. Te asezi pe o canapea confortabila, iti iei o cafea si scrii la mate din cartea pentru Evaluarea Nationala. Mesmerising. Am incercat si miraculoasele topping-uri, mai ales pe cel de migdale care este consacrat. Deja. Cu o saptamana inainte, am fost cu Anx la shopping si mi-am dat seama ca Caramel-ul Macchiato este bestial. De atunci imi fac caramel acasa, pun lapte, gheata si cafea si ta-na-na-nam! Iced Caramel Macchiato ca la el acasa. [Am uitat sa mentionez ca mananc si boabe prajite.]

Asadar...una dintre bauturile mele favorite, sub diverse aspecte este cafeaua. Totusi... cafeaua e mult mai putin daunatoare decat Cola (de la care ma abtin admirabil si despre care cred ca e vomitabila).

XOXO 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu