sâmbătă, 3 aprilie 2010

Cartile la "Leapsa cu Mihai si Mihai"

Oh, my darlings...

1. Cand cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura, folositi semn de carte sau indoiti coltul paginii?
R: Imi respect cartile asa ca folosesc un semn de carte... de obicei e o bucata de panza sau un snur. Totusi, indoi si colturi... la culegerile de mate!

2.Ati primit in ultimul timp o carte cadou si, daca da, care a fost aceasta?
R: Parca la ziua mea am primit o carte "Cum sa spui 'NU'". Dar dupa pagina zece am lasat-o in voia sortii. Eu deja spun de prea multe ori NU...

3.Cititi in baie?
R: Relaxant si da.

4.V-ati gandit vreodata sa scrieti o carte si, daca da, care ar fi aceasta?
R: Acuma scriu la "Antichrist", dar avand in vedere talentul meu la rapiditate... probabil o s-o termin cand voi implini 20 de ani. :((

5.Ce crezi despre colectiile de carti de un anumit gen?
R: Cam boring, dar respect pentru cei care fac asa ceva. Eu am vreo 250 carti in biblioteca dar sunt din genuri diferite: Horror, Comedy, Action, Adventure...

6.Care este cartea preferata?
R: Asta da intrebare grea... Nu pot sa spun ca am o carte favorita... Dar tin minte cartea care m-a marcat: "In cautarea lui Vermeer" si cartea pe care o ador din toata inima "Gone".

7.Va place sa recititi unele carti? Care ar fi acestea?
R: Nu am citit niciodata o carte de doua ori. Stiu, multi oameni asa fac, dar eu nici macar "Baltagul" nu l-am citit de doua ori... Vreau mereu ceva nou.

8.Ce parere ati avea despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?
R: Le-as spune ca fac o treaba admirabila si ca ar trebui sa faca si continuari la cartile lor (asta daca nu fac deja). In plus, i-as ruga sa imi dea sfaturi poate...cine stie?

9. Va place sa discutati despre ceea ce cititi si cu cine?
R: La nebunie... mai ales cu Irina si Alina.

10. Care sunt motivele care va determina sa alegeti o carte pe care sa o cititi?
R: Recomandarile din partea celorlalti, descrierea de pe spatele cartii si titlul.

11. Care credeti ca este o lectura "obligatorie", o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca?
R: Parerea mea e ca o lectura obligatorie este o carte citita de multi oameni care i-au dat un review pozitiv. Asta nu trebuie sa ne determine sa o citim. Poate fi un subiect care nu ne fascineaza...

12. Care este locul preferat pentru lectura?
R: Undeva unde sa stau comod, infofolit cu o plapuma, si unde sa am capul sustinut. (urasc sa citesc cu gatul incordat)

13. Cand cititi, ascultati muzica sau lecturati in liniste?
R: Daca ascult muzica ma deconcentrez si pot sa citesc si 1000 de pagini, dar nu voi intelege nimic. Daca citesc in liniste deplina, inteleg toate semnificatiile si actiunile personajelor.

14. Vi s-a intamplat sa cititi carti in format electronic?
R: Da, am incercat sa citesc e-books gen "Hot Spell", "The Darkest Pleasure" sau "The Pleasure Slave", dar mi-am dat seama ca nu e aceeasi senzatie si e mult mai greu. Asadar, SAY NO TO E-BOOKS!

15.Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt imprumutate?
R: 99% cumparate. Cred ca am citit numai 2 carti imprumutate... "Jurnalul Diavolului" si  "Tatuaj cu sange de Monstru"

16.O carte este pentru mine... Cum ati descrie o carte?
R: Cartea perfecta este cartea care sa aiba o actiune captivanta inca din prima fila. (mereu am urat cartile care ajung la actiune pe la pag. 250). Apoi personajele captivante, nu stereotipuri. Lumea imaginara, dar reala. Offf... sunt atat de multe lucruri. Daca este o carte adevarata, care se respecta, ar trebui sa nu aibe ~50pag... ca romanele de la franceza. Sa fie ceva in gen 500. Cu expozitiune, intriga, o desfasurare deplina, un punct culminant care sa ne tina pe jar, sa nu putem sa lasam cartea din mana si un deznodamant care sa lase loc de inca o aventura. Desigur, nu as vrea sa fie un epilog in care sa spuna ca X a cerut-o in casatorie pe Y si Y va fi transformata in ceea ce este si X. (da...ati ghicit - bestseller-ul de rahat al Stepei Mayer)

17. Vreau sa mai citesc despre asta in blogurile urmatoare: Alexa, Anx, Lis, Ozzy si cui ii mai place sa citeasca/scrie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu