joi, 11 martie 2010

Uite! UIte! Am innebunit de tot!





























Am innebunit de tot! Nici eu nu pot sa cred.... Incep intr-o nota mai vesela dupa postul de acum 10 minute spunand ca ma tavalesc pe jos doar cand ascult o melodie. Si da, fata cu dragoni e de vina... Ea cand spune "Give it to me" se gandeste la Madonna sau la Shakira, dar eu, baiat nebun, ma gandesc la "Give it to me, baby, Like Boom Boom Boom".

Da, este de la superba melodie a Rihannei, Rude Boy. Totusi...ea nu crede ca a depasit putin limitele? Adica sa apari dezbracata intr-un video, imbracata in latex alb cu cerculete negre pe sani este extrem de ok...dar cand te freci de un cal? I mean, COME ON! Pana si Gaga e mai normala la cap...aia da foc la banii din Beautiful Dirty Rich, dar...tot nu e atat de vulgara.

Apoi mai e si Shakira cu Lil' Wayne...Astia au "Give it up to me". Wow, am evoluat! Sau nu, daca arunci o privire pe lyrics-uri. Cred ca toate melodiile astea sunt facute in asa fel incat sa treaca de CNA...adica de ce sa se gandeasca un copil la sex, cand poate sa se gandeasca la un cowboy inocent? "I'm the cashier I change girls You can go up my crain girl And Imma go down that drain girl Hey ah midnight cowboy My flow's a dog...down boy" Desigur, cred ca Lil' Wayne nu se gandea chiar la un cowboy inocent...Dar e doar o presimtire..."Nothing too big or small Anything you want you can make it yours Anything you want in the world Anything you want in the world Give it up to me" Absolut nicio referire sexuala...

Vorbind de video-uri si cureierand Youtube-ul, ghiciti ce am gasit. Adica OMG! mania care dureaza de 2 ani si este in floare! adica te rog! nu subestimati puterea vampirilor! De ce? Pai cum? NU stiti? Sa va fie rusine! A aparut noul trailer Eclipse si nu l-ati vazut! Adica cum puteti pierde bustul pretutindeni gol al lui ....ala... asa....Jacob(care imi aminteste de cinevaaaa....Diana - no offense)  si fata crapata si p*** sclipicioasa a lui Eddie? In plus, mai apare si drogata si roscata, dar deja astea sunt personaje secundare....

Am vazut ca nu sunteti la curent cu sanii incercuiti ai Rihannei, nici cu crane-ul sau cowboy-ul lui Wayne sau pieptul gol al lui Jake...O sa revin cu noutati...sperand ca o sa ma faca sa ma simt mai bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu