joi, 11 martie 2010

Tired of life. Get me another one!


Mi-a ajuns! Nu mai vreau!!! Toti dau vina pe mine pentru greselile pe care le fac, nimeni nu imi este alaturi cand am nevoie....Roata s-a invartit si parca tine mortis sa se invarta repede de tot cand am tot ceea ce vreau...

E greu sa stii ca numai o copila cu tocuri, una cu un fund bombat si una cu dragoni iti sunt aproape... E dur sa stii ca unii te parasesc desi credeai ca te vor sustine mereu... Nu mai vreau sa ma alung singur de unde eram primit inainte fara probleme... Nu vreau sa se termine totul aici, asa...

De ce se intoarce totul impotriva mea? De ce acum? Sunt o persoana chiar atat de rea? Am/V-am facut atat de mult rau incat sa mi-l intoarceti? 

Stiu, am copiat-o pe Alina si acest post ar trebui sa se numeasca "Aberatii(I)", dar simt ca ea este una dintre cele care m-a parasit asa ca nu vreau sa o copiez pentru a nu se supara pe mine (mai mult decat e acuma)...

Cateodata e sus, cateodata jos...si cand e jos, trebuie sa ne chinuim sa o aducem din nou sus. ( Multumita din nou? Inca un post fara inceput si fara sfarsit...)

Un comentariu:

  1. Stii ca starile mele se schimba din 5 in 5 minute...poate chiar mai repede dar nu am ce sa fac.Si nu te mai plange atata.Mereu ne certam doar ca de data asta a duart mai mult.Oricum...maine ti-o iei pt ca TE-AI GANDIT SA MA COPIEZI!=))
    (si nu te-am parasit ma depresivule)

    RăspundețiȘtergere