marți, 23 martie 2010

Nu ai mai aberat de mult

Wow... au trecut 2 zile de cand nu am mai scris. Cred ca am fost atat de ocupat/presat de toate proiectele astea incat pur si simplu simt ca refulez. Avem asa:
  • teatru (care se imparte si el in): 
  1. Cu diriga, pentru Carnavalul Primaverii, facem "Un pedagog de scoala noua". Super, wow, cat de frumos! Ei bine, cand afli ca ai rolul profesorului care parca are un monolog de-a lungul a 4 pagini, nu mai e atat de frumos. Macxar mi-a spus ca pot sa imi iau foita...cine stie poate uita ca "Spania e langhe Portocalia".
  2. Cu profa de istorie, pentru chestia aia nationala, facem "Gaitele". Desigur, doar un fragment, dar tot e mult. Sunt Mircea Aldea, un idiot de ziarist care se marita cu Margareta, fiica unei nebune care arunca cu bani in stanga si in dreapta. Wanda, CURVA DE PARIS, ma curteaza... Dar eu sunt luat... (scuze, Alinutza)
  • DELF: ok, la delf nu ma plang ca nu am de ce. Stiu cum este atmosfera si stiu ce trebuie sa fac. Asadar, nici nu ma mai chinui atat de mult, chiar daca facem pregatire la scoala. Abia astept, mai ales ca miercuri cand am fost la Scoala Centrala sa platim mi s-au trezit amintiri placute. (Btw, secretul la oral e sa pici cu una misto...)
  • Mate: de cand am fost prins cu tema total nefacuta, am inceput sa imi fac cate ceva acolo, sa vada ca am facut. Nu ii este de ajuns ca am facut alea 84 de teste pentru evaluare, ei ii trebuie fix ala usor, ca asa vrea ea. Mama...parca e balaurul din Praslea cel voinic si pa-ba-ba-ba.
  • Sambata am avut Cangurul, sambata asta am olimpiada la engleza. In orice caz... astea sunt de plan II.
  • Mereu-in-viata-noastra, Evaluarile Nationale. Pentru asta ne chinuim noi. Cica.
  • Banchetul. Aici sper ca mai multi o sa fie de acord cu mine. Un total fiasco. De ce? Pai data a fost stabilita de alti oameni, de la alte clase (fiindca facem cu toate clasele de a 8-a), cam cu 2 saptamani inainte de o data normala de banchet. Avem "un meniu de tarani" (cum a spus Anx), avem companie de tarani. Plus ca de la a 8-a B, cica vin si parinti. How much happiness. Ora de incepere - 7. Nu un 6, nu un 5 - 7. Ora de sfarsit - 1. Nu un 2, nu un 3 - 1. Dar stai asa! Unii se gandesc ca nu au timp sa isi ia rochie (asa e, unele). Pe 12 scapam de examene, dar frenezia continua mult dupa. Rezultatele, tezele de la clasa, etc. Si terminam toate astea cam pe 25. Dar, pac! pac!. Bamchetul e pe 28. Va dau dreptate, mai bine mergem cu 180lei la Starbucks, luam mancare chinezeasca (Anx, poti sa porti tiara si tu Alina, rochia - da, in mall) si apoi mergem in parc si ne imbatam. Nu e o idee buna?

Ma opresc... se vede ca nu am mai scris de muuuult de tot. Dar asa ma relaxez. (tocmai era sa scriu ca "asa ma explodez"). Offf, ce viata incarcata!

Poza este pentru Anx si pentru Alina, fiindca ele sunt exact ca niste "cocotte-minute". Asa ca, numai pentru voi, mes chéries. "Tu te sens mieux, ma chérie?" (Ha ca am retinut ceva!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu