sâmbătă, 27 martie 2010

Mall & co.

Am fost la mall. Minunat! La inceput, in prima jumatate de ora - nimic. Anca isi nota codurile, avea deja vreo 20, Irina avea vreo trei bluze de probat, eu nimic. Am mers la Debenhams. Ne-am delectat cu niste sutiene de 80 lei si apoi, lovit de inspiratie, am zis sa mergem si la boxeri, la barbati. Trei perechi - 100lei, o pereche - 50. Suuuuper preturi. Absolut minunate. Am iseit si am ajuns si la Fox. Am gasit tricoul perfect, pur si simplu extraordinar. Ma uit la eticheta - 3XL. Grrrrr. Ce ma fac? Vroiam si eu ceva. Pana la urma, mi-am luat de la fox un tricou verde XXL si unul alb, L. La Peacocks erau o multime de camasi, care mai de care. Mi-am ales vro trei si am ramas cu doua.

Zara - mi-am luat in sfarsit blugi. (Acuma cand nu mai am nevoie ca s-a facut cald afara) Lefter, cu doar 3lei in buzunar, ne-am indreptat spre Starb. Dar la iesirea din Zara, ne piuie verificatorul. Mergi la casa, verifica, vezi unde e aia, vezi daca ai platit, cauta bonul. O invalmaseala totala. Am aflat de fapt ca chestiuta care piuia era de la bluza Ancai. Si iesi din Zara, cu ala piuind intr-una. Starbucks. Am descoperit ca Irina poate sa ragaie de la un fresh de potocale, dar si ca Anca nu are bonul de la bluza cu "beep". Asa ca fugi repede din mall, pana nu vine cineva sa te acuze ca ai furat tricoul.

Iesim si aflam ca Irinei nu i-a venit laptopul. Dispera, saraca de ea, dar asta e...tot a citit ceva.

[Out of subject]

Rafael - Ramon - Ricardo - Robert - Ron - Razvan - Remus - Romeo
Teodor - Tobi - etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu