duminică, 28 martie 2010

Caramel/zahar

Ce faci cand vrei sa bei un Iced Caramel Macchiato? Nu, nu te duci la mall la Starb, ci iti faci acasa. Nu ai caramel? Heheeh...nici eu nu am avut...dar mi-am facut!

Ce poti face cu putin zahar si putina apa? Le pui pe foc, NU AMESTECI, lasi vreo 2-3 min, pana se coloreaza si apoi...DONE! Ce faci apoi? Ai niste lichid maro intr-un vas si...pac! ce faci cu el? Pai INAINTE de asta, pui intr-un pahar transparent, fara desene cu nestea, coca sau lipton, lapte. Daca ai putina esenta de vanilie sau chiar sos de vanilie in casa...picura putin. Toarna vreo 7cuburi de gheata si 2shoturi de cafea (espresso). Apoi, distreaza-te!

Ia o lingurita si inmoai-o in sos. Fa diferite forme in aer, caramelul va "ingheta" si se va face un fel de acadea. Daca vrei, ia pe lingurita mai mult, las-o putin sa 'inghete' si apoi...ai propria acadea pe lingurita. Nu iti place? Ai facut-o prea neagra? Are gust de arsura? Ti-a ramas pe lingurita si s-a intarit? Exista o solutie. Da drumul la apa fierbinte si...tine putin deasupra jetului. Se va duce repede-repede tot caramelul.

Dar sa revenim la bautura. Toarna acel caramel si amesteca putin. Iti va rezulta o bautura racoritoare, cu cafea, dar care sa te distreze o zi intreaga. Incearca chiar azi!

P.S. Parca e reclama la bautura. Ia paharu' neamule!
P.S.2 TASCHEN, huh? Bob's World. I'd rather say 'Bob's Length' or 'Bob's Army'. Cute, isn't it?
P.S.3 Nu voi face absolut nimic A. Cine vrea sa imi fie prieten trebuie sa ma accepte asa cum sunt. Si nu mai face tu speculatii nefondate.
P.S.4 LA ACADELE DE CARAMEL TOATA LUMEA!

Un comentariu: