miercuri, 31 martie 2010

Maine - 1 Aprilie

Ziua pacalelilor. Wow. Ce poate sa se intample? Sa ne spovedeasca preotul si dup-aia sa zica "Ha! Nu v-am spovedit". Sau sa ne spuna profa de chimie ca ne da la toti 10, asa din dragoste fata de noi (asta ar fi o gluma buna). Sau sa vina profa de mate disperata: Copiii, AZI dati evaluarea aia nenorocita! Mwhahahaha, v-am pacalit.

Da, o zi idioata pentru oameni idioti. Ca noi. Noi.. ma rog... Inconstientii de la noi care arunca cutii de lapte pe geam (munca unor oameni pe 2 luni, de fapt; au de toate, dar altii nu au nici 1% din ce au ei), care se bat cu cornuri (aceeasi poveste) sau care se lovesc. Asta este lumea din romania in zilele noastre. Si da, romania, cu "r" mic, deoarece nu mai merita respect. Poate ca inconstientii vor sa se comporte ca si cum nu ar avea minte (poate ca nu au) si prin aceste gesturi (acte de violenta, mai mult) sa isi demonstreze asa zisa superioritate fata de ceilalti, fata de sleahta de inconstienti. Desigur, este si efectul de turma... rade unul, rad toti de orice prostie se petrece. Abuz de putere, inconstienta si efect de turma. Trei cuvinte definitorii.

Doamne ajuta, azi nu am avut repetitie. In plus, de ce ne mai chinuim? Ne certam mai mult decat sa facem ceva constructiv. Maine voi avea o zi plina... de la 7 la  7. Pe bune. Biserica - Meditatii - Scoala - Meditatii. [Si, da, stiu ca asta faci tu in fiecare Vineri, Iréné].

Am inceput sa ma plictisesc de scris si mi-am amintit si de eseul pe care trebuie sa il scriu asa ca sa speram ca voi posta si maine ceva... Daca nu voi fi frant.

XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu