joi, 11 martie 2010

Incoerent? Dezorganizat? Bine...

Am fost "acuzat" astazi de anumite persoane care citesc ca sunt...incoerent. Ca nu am inceput si nici sfarsit in ceea ce spun. Ca nu inteleg nada de nada din ceea ce scriu. O sa impart acest post in doua versiuni. Cea a lui EU si cea a fostului ex EU.

EX VERSION Da, aveti dreptate, am vazut si eu ca sunt incoerent si dezorganizat si nu se intelege mai nimic din ceea ce scriu. Imi pare extreeeeem de rau si in cel mai scurt post o sa remediez situatia. Chiar va rog sa postati comm-uri in care sa ma anuntati daca ceva ceva s-a imbunatatit sau daca trebuie sa mai lucrez... Multumesc ca mi-ai atras si voi atentia.

CURRENT VERSION Ei bine, stiu ca sunt incoerent, dezorganizat, fara inceput, fara nimic interesant de zis, fara un sfarsit normal. DAR MA DOARE ADANC INTR-O GAURA DE CEEA CE ZICETI VOI! Nu scriu ca sa cititi voi, scriu ca sa imi amintesc eu ce am zis/facut.(am memoria proasta) Asa ca puteti chiar sa ma pupati adanc acolo in gaura ca de acum inainte o sa fac tot posibilul sa scriu cat mai dezorganizat, incoerent, neinteresant, ne$%%&. Multumiti?

P.S. Urmatorul post va fi scris cu chichita...sa va vad!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu