miercuri, 10 martie 2010

De ce acum?


Daca ma intrebati pe mine, viata nu este corecta. De ce trebuie sa dam atatea teste la matematica (unul dupa altul)? De ce trebuie sa ne tina Baciu in teste idioate? De ce sa dam test la geografie? De ce sa ne aculte la istorie? De ce sa dam test la religie? De ce, cu ce ne ajuta toate astea pe noi? E oare vreo diferenta in viata ta daca nu stii ca (x+1)(x-1) da x.x - 1? Wow...asta facem noi cand mergem la supermarket...calcule complicate sa vedem..."Ne pacaleste oare cu 20 bani?"

Am suportat-o 4 ani pe Nicolae... poate mi-a parut rau cand ne-am despartit de ea. Au urmat 3 cu "mamica uda plantutele", dar nu mi-a placut sa o vad cum pleaca de la noi. Acum...chiar daca numai juma' de an, am stat si cu "Campia Carei are dune de nisip si influente climatice oceanice". Si cu voi, cu voi am stat 8 ani, aproape (si cu unii chiar vreo 12, daca nu ma inseala memoria), si stiu cat de rau o sa imi para cand o sa ne despartim. Aveam antipatii, grupuletele s-au format din prima zi, mai mereu stateam in bisericute, dar pana la urma, am stat langa voi, mai aproape sau mai departe timp de 8 ani de zile. Da, stiu ca o sa imi fie dor de voi dupa ce o sa intru la liceu. Poate ca o sa ma intalnesc cu Irina la acelasi (nu mi-ar strica inca 4 ani de LoTR si Leggie), poate ca o sa ne intalnim pe strada, sau poate nu o sa mai dam de ceilalti niciodata.

O sa gasim noi profi si o sa ne fie dor de Baciu, de Badea care mai da un punct la lucrarile de 4, de profa de franceza care ne-a tarat la DELF, pana chiar si de profa de civica, cu toacele ei si cu esarfa roz. In vacanta de vara, atunci a fost momentul in care am constientizat ca voi pleca, ca veti scapa de mine. Dar m-am gandit...vreau sa plec cat mai repede din scoala asta mizera, cu cocalari, pitipoance si multe alte specimene. Dar in acelasi timp, parca nu vroiam sa imi las aici amintirile de 8 ani.

Probabil veti crede ca aberez in aceste momente, dar se trage de la "testele de evaluare din mai". Din ce in ce mai aproape de ele, din ce in ce mai departe de voi... Intru in depresie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu