luni, 15 martie 2010

Chimie, my dear!

Dap...e luni, am avut 2 ore de mate, urmate de una de chimie. Dupa ce am vazut ca "a mic-ul este mare", "dreapta aceea nu se vede. O vedeti?" ar mai fi trebuit ca profa sa ii spuna Dianei (care a lipsit azi) ca vorbeste prea mult. Ce-i drept, cred ca toata scoala stie ca profa aude voci...ii spun sa se duca la Hogwarts si sa se sinucida. Mai ales pentru ca pe la inceputul orei zice: "Haide ca scapati de mine", unii s-au intrebat(in minte sau cu voce tare) "Cum?"

Dar la ora de chimie...circ! Alexandra crede ca suntem obsedati de V. Crede ca vrem sa stim totul despre subsemnatul. Alexa catre Alina: "Vrei sa stii la ce materie are V. media 4?" Raspunsul: "Da, Alexandra, fiindca acesta este telul meu in viata, sa stiu la ce materie a ramas V. corigent."

Alexandra a afirmat cu convingere ca eu am mai scris pe blog despre cat este ea de bata la chimie. Ei bine, eu nu tin minte. Asa ca vreau sa va amintesc, citand putin si din profa de chimie: "Alexandra, esti tamaie!"

Dar stati asaaaa...voi nu stiati ca Dina este un guru al chimiei? Ba cum sa nu...cu 6milione juma'. Trebuie sa recunosc, cum a spus si profa, Dina...cu dezamagire iti spun ca nu esti zeita Chimiei! Totusi, Paula e Sfanta Maica Precista, viitoarea Marie Curie, la cat de buna e ea la chimie. (spatele cartii e frumos, nuu?)

Lui Superman i s-au rupt ochelarii in doua parti egale si congruente, care nu se vad. Le vedeti? Dap, astazi a fost o zi minunata, ca cele dinainte(Sambata si Duminica). Poate ca am mancat ciocolata si ma simt(am o senzatie) de fericire. Poate chiar s-a schimbat lumea in bine. Trebuie sa recunosc, e muuuuult mai bine.

P.S. formula acidului clorhidric, daca nu stiati este N2SO4. E posibil chiar sa avem o noua MC( si nu Paula) Pe data viitoare, cititorii mei dragi (stiu cine ma urmareste asa ca zip it!).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu