sâmbătă, 20 martie 2010

Cangurul & comp.

Da, azi am avut Cangurul la franca. A fost ciudat... si spre rusinea mea, nu am stiut ca rinita se face la nas si nu la rinichi. In rest a fost ok. Incredibil a fost ca a participat toata tara...absolut toata. Bihor, Zalau, Bistrita, pana si Maramures. Am luat premiul 2 (yay) desi nu ma asteptam nici macar la un 3. 2 = Tabara in Poiana Pinului.

Probabil ca o sa imi indeplinesc scopul verii 2010, adica sa merg in 3 tabere. La Radu, probabil cu Diana si Dina (aviz amatorilor), PP (cu Cgr.) si sper (si cred ca toti speram) si la EFORIE, cea mai controversata locatie pentru o tabara. Doar numai acolo s-au intamplat ataaaaatea lucruri interesante/dezastruoase. Acolo ne-am intalnit cu scoala 150 (rectific, acolo i-am cunoscut pe participantii de la 150). Stim cu totii ce s-a intamplat si ce nu s-a intamplat. [Cine vrea povestea intreaga, comm]. 

A fost inceputul multor lucruri. A fost sfarsitul altora. Ne-a fost frica pentru unele. Ne-am bucurat cand s-au intamplat altele. Si mi-au tremurat picioarele cand am coborat din ciocan...

Pot sa va spun ca acum mananc un Toblerone de 400g si beau Porto (?). Asadar vreau sa tin un toast! Pentru inca o vacanta, cu cel putin atatea lucruri cate s-au intamplat in anterioara.

Go VV! Go Alexa! Go Lis! Go ViVi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu