duminică, 4 iulie 2010

Licky Licky Yum Yum

A venit 1 iulie. A trecut 1 iulie. Am aflat ca am intrat in... COSBUC! Am primit lap'ul meu minunat. Am avut parte de o intalnire a bobocilor relaxanta, avand ocazia de a ne retine numele, de a ne plimba pana am facut bataturi si de a manca in 92 Mc. Fiindca le-am promis viitorilor mei colegi ca o sa apara pe blog si le-am spus ca eu fac din orice ceva, sa incep, nu?

Domnisoara Voicu. Cine poate sa o uite pe domnisoara Voicu, care are o obsesie (sau fantezii) cu portocalele si nu numai. Kullervo, tipu' de la uman, inalt cu par lung si sociabil (asta spre deosebire de altii). Cristi blondu' (da, e de ajuns). Saracuta de Bibs, care pana la urma si-a gasit porecla potrivita (nu Boobs sau altceva...), ea fiind tipa de la real. Ana, care nu a gasit altceva care sa rimeze cu 'ink' in afara de pink. Lina si Lorelei care au infiintat 'ceva'. Si nu voi dezvalui ceva-ul. Turquoise care nu face diferenta dintre rap si rap. Si Fericire care... e fericita. Desigur, nu o uitam pe Taca, care e deja zuzu de la 4 ani in Cosbuc. Desigur nu le uitam pe Irina, Anx si Irin'.

Pentru ceilalti. Luni, dupa inscriere, la ora 16, in fata liceului. A doua intalnire cu bobocii. Cu cat vin mai multe persoane de la real, cu atat mai bine.

Lasand Cosbucul deoparte, sa mergem putin in aria fanteziilor, satisfactiilor si a placerilor. Portocalele. Sau discriminarile emoticonurilor. Sau rasismul. Sau nazismul. Cred ca daca domnisoara Voicu ar citi astea ar incepe sa strige "Licky Licky Yum Yum". Asa-i?

Ei bine, de astazi in 4 zile va debarasati de prezenta mea nenorocita. Oricum... cine imi simte mie absenta??

Acum, fiindca deja este ora 12 si eu nu am pus in gura nici macar o gura de apa, va las.

10 comentarii:

  1. Ha, Mihai chiar isi tine blogul viu, nu ca altii.
    Asa, asa, uita de Ileana si de Mihnea, ca ei au vorbit prea mult :))
    Pacat ca eu nu-mi pot afirma prezenta cu alte glume stupide si mult turuit din gura luni, dar cand se-ntoarce poporul cosbucian in Bucuresti o ardem iar pana o s-avem picioare de hobbits :D Cheers :D

    Ileana (duh:P)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Cristi blondu' (da, e de ajuns)." sa inteleaga lumea ca sunt blond in sensu' rau sau cum :-W ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa ti-ai primit porecla, asa ramane!

    Iar tu, Ileana... te-am trecut aici "Desigur, nu o uitam pe Taca, care e deja zuzu de la 4 ani in Cosbuc" Mersi oricum. Si nu e vina mea ca tu nu poti sa vii maine.

    S-a schimbat si ora, la 16. Tot acolo. See ya!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da' stiu ca nu-i vina ta, domnule scriitor :P
    Deci chiar eu sunt Taca. Ma gandeam ca am gresit eu, pentru ca nu am facut gimnaziala in Cosbuc, ha, dar ma bucur ca m-ai categorisit drept cosbuciana :))

    A, stai, doar n-ai luat in serios aia cu chisioarele de hobbit, nu? Gee, nuuuuu, glumeam, dar avand in vedere ca tot spuneai tu ca am facut basici, eu presupuneam ca ne-am rupe incaltarile de la si mai mult plimbat :P

    Have fun, fun people ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. nici eu nu pot sa vin maine,ileana. lasa ca noi mergem sambata. oricum...who cares? [trebuie sa vorbim.adauga'ma pe mess mai repede.]

    RăspundețiȘtergere
  6. Singura chestie e caeu am sa plec 'pe campii' o saptamana cu bunica-mea, ca-s hipotensiva si am lesinat de 3 ori pe strada de la caldura anul trecut. Nu mai risc si anul asta :D Ma intorc exact sambata.

    Dar eu ti-am dat add pe mess, Andressito, problema e ca tre' sa vorbim la un tilifon :) Intru acuma si-ti las un offline/online messagecu numarul meu. Fii antena, domnita, ca tu esti leaderul de data asta !

    RăspundețiȘtergere
  7. Da' ce faceti aici? Nu aveti forumul si mess'ul? Hai...

    RăspundețiȘtergere
  8. Gata, gata, am terminat :) Oricum Fericire e offline. Bucura-te ca ai comments :))
    Uite, ca sa ajung inapoi la subiect: N-ai spus ca m-au injurat unii ca am cantat in 92 cu Ilinca :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Daaa? Te-au injurat? Scuze, nu am fost atent... mancam cartofi prajiti si ma uitam dupa babe cu camasi albe aka controloarele...

    RăspundețiȘtergere
  10. Hey..am intrat in cosbuc si am cautat un forum activ pana mi-a venit rau >.< as vrea sa stiu si eu de intalnirile astea intre elevi ^^ sunt la filo ( juicy.danielle ) este id-ul meu si sper sa ne vedem.

    RăspundețiȘtergere