vineri, 4 iunie 2010

Green Summer

Ieri a fost o zi relativ perfecta. Am vazut Cosbucul (un liceu mic, edgy, are subsol, o atmosfera misto, muuulti profi de engleza (22) => perfect) si dupa, am mers sa imi fac si eu buletinul [da, stiu, in sfarsit, dupa vreo 5 luni]. Starbucks-ul mi-a zambit fermecator si nu am putut sa il refuz, iar apoi mi-am luat haine. Verzi! Acum nu ma mai indoiesc ca vara aceasta va fi vara verde pentru mine!

Am aflat, spre nefericirea mea, ca la mate pe semestrul I, in a 7-a am 9.10, nu 9.15, dar doamne ajuta ca nu schimba cu nimic media de admitere. Cafeaua e pe terminate si parca si cafetiera e la sfarsitul serviciului si ii e lene sa mai dea niste stropi fierbinti de cafea neagra, fierbinte (si otravitoare :)) ). Trebuie sa strang si banii pentru UC (de ce euuuu???) asa ca 50lei, daca nu ati adus pana acum!

Stiu ca m-am trezit de la 8.30 (rar, foarte rar pentru mine) cu un anumit motiv, dar se pare ca l-am uitat in momentul in care am pus capul pe perna, azi-noapte. Oricum nu mai e nimic de facut in ultimele zile de scoala. In afara de a rasfoi brosura aia nenorocita si sa vezi unde dai bilingvul (pana la urma) nu mai ai absolut nimic de facut. Desigur, poti sa colinzi parcul, sa vizitezi alte... scoli sau sa faci orice altceva, departe de cladirea albastra.

This is the time to melt the ice
Off our lips and off our hearts
Thunder and lightning holding hands
Let's overcome the past

Aseara am avut un soc, din cauza degetelor mele. Am descoperit o chestie foarte interesanta, D2:D4 ratio. Este o masuratoare a degetelor, care iti arata foarte multe lucruri. De la abilitatea de a face sport, si ce fel de sport, la a prevede atacurile de cord si a stabili orientarea sexuala. Ratio-ul maxim precizat era de... 1.01. Eu aveam 1.03. WFT?!? Desigur, aseara nu imi facusem masuratoarea cu o rigla normala, ci cu una rupta, albita, distrusa. Acum am refacut masuratorile si se pare ca D2:D4 = 1.005, ceea ce inseamna ca inelarul si aratatorul sunt destul de egale. (80 mm, si da, stiu ca se scurteaza!)

Azi am meditatii (din nou) si... nu mi-am facut tema. A! De-asta ma trezisem... Shit! Tre sa o fac, see ya later.

NOOOOO!,
XOXO

2 comentarii:

  1. Am uitat sa-ti prezint sala de festivitati si nu v-am bagat nici in sala de sport. =)) Oh, well. =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Nu conteazaa... oricum, ce poate sa fie de vazut la o sala de festivitati?? La aia de sport nici nu mai intreb...

    RăspundețiȘtergere