duminică, 7 martie 2010

Again...

Nu pot sa cred cat de repede trece timpul...e uimitor! Parca ieri eram pitici si faceam scenete cu fulgi de nea, spuneam poezii inocente cu pisicute si catelusi si ne jucam in curtea gradinitei... Acuma suntem niste giganti fara suflet, fara rationament, care nu gandesc niciodata inainte de a face ceva. Inainte eram mici si prosti...acum suntem mari si prosti, si asta e crudul adevar.

Olimpiade peste concursuri, matematica peste romana si filme peste parcuri. Toate fac parte din viata noastra, probabil a fiecarui copil "eminent". Este adevarat, la Alice in Wonderland merg numai copii, dar este un film pe care unii pici s-ar putea sa nu il inteleaga. Tim Burton a facut o treaba magnifica, se adauga 3D-ul si efecte speciale, un iepure cu un monoclu si o omida albastra care fumeaza narghilea si obtinem un film minunat...(am uitat de amnezica)

Nu este recomandat sa mergi cu rolele in parc cand sunt 3-4 grade afara... Mai ales daca ai si o companie care...lasa de dorit. Bravo celor doua patlagici, dar atat... Frigul, stratul de zapada acumulat intr-o noapte si cerul senin fac dintr-o plimbare cu rolele o adevarata...durere de picioare, maini, fata, umar, cot, etc.

Am mentionat oare ca m-am apucat de o noua opera de arta? Daca nu, aflati acuma...scriu "Antichrist" si chiar daca am ajuns la un punct mort, imi place! Multumesc Lisabelle ca si-a uitat caietul de bio la IUB, altfel nu ajungeam sa aberez despre asa ceva never ever. Nimeni nu imi duce dorul, niciodata, asa ca de ce ati face-o acum? Poze mai incolo...

Un comentariu:

  1. Imi place cum scrii. Ai idei bune.
    Pana la urma asta suntem, adolescenti in cautare de personalitate... "asta este crudul adevar"
    Warm up! cheers

    RăspundețiȘtergere