sâmbătă, 27 februarie 2010

O aberatie despre numere!



O aberatie despre numere (fiindca pot!)! 

O sa scriu cate ceva despre fiecare numar care imi vine in minte. De ce? Fiindca Alina e vaca.


1. - este un numar gol, care reprezinta lipsuri si saracie.

3 - este numarul care reprezinta ZA TRIADA ZIVINA!

7 - se presupune a fi cel mai norocos numar. De ce? Nu se stie inca.

9, 99 - se spune (eu spun) ca astea sunt numere pline, nu mai incape mai mult de atat. Pot insemna ceva bun, dar deobicei se folosesc pentru maleficitate...uuuuh

15 - fiindca e multiplu de 5 si vreau eu sa apara pe lista. (daca nu va place aveti o gama larga de unde puteti alege...spre exemplu, 75)

100 - numarul care depaseste orice asteptari, numarul puterii benefice, al dorintei arzatoare, dar bune...

666 - ZA DEVIL

Si numarul care il asteptati ce mai muuuuuult: 

13 - numarul care are 2 fete. Pentru unii poate fi cel mai norocos numar existent, pentru altii cel mai ghionionist... :x, fiindca mie imi poarta noroc...

Daca mai aveti cereri, nu ezitati...


Un comentariu:

  1. Nu e adevarat.Nu sunt vaca.Aveam nevoie pentru fic :P si daca tu esti tra la la la creier sa pui pe blog nu-i vina mea

    RăspundețiȘtergere